marți, 7 iulie 2009

by default

Cand ti se da, nu ti se cere parerea.

O primesti, ti-o insusesti si multi dintre noi se lupta pana la capat sa o accepte.

De cele mai multe ori i se spune destin. Mie mi se pare mai degraba sansa.

Imi inchipui o roata a norocului imensa, strident colorata - mult mai mare decat orice roata am vazut eu in Cora sau Carrefour, pe care o mana ridata o invarte din automatism. Egal. Nici mai puternic, nici mai slab. O invarte. Ce cade, cade. Daca nu cade, pica. Finetea ironiei este ca nici macar nu o invarti tu, cu speranta obtinerii unui tricou serigrafiat sau a unei caserole inutile. Nu. Tu nu faci nimic. Eu nu am facut nimic. El nu a facut nici atat.

Daca ai jucat vreodata la loto cumparand un tichet deja completat, vorbesc despre acelasi episod.

Sansa de a alege un tichet pe care altcineva a ales numerele tale castigatoare, cu care sa castigi marele premiu de care apoi sa fi capabil sa te bucuri inteligent este mica. Diplomat, ii voi spune minuscula.

Ai o singura sansa. Apoi esti pe cont propriu.

Ma gandeam la asta in timp ce 10 posturi din 10, OTV inclus, transmiteau ceremonia in onoarea unui Jackson din 5. Ce sansa a avut sa primeasca un destin? Ce nesansa a avut sa incerce sa il implineasca?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu